Obsługa i kosmetyki

Pytania, informacje oraz zażalenia dotyczące usług w salonach solarium.

Moderatorzy: Artur Dokładny, Michal, admin

Obsługa i kosmetyki

Postprzez maksymilian w Pią Maj 11, 2007 12:50 pm

Witam ponownie,oto kolejna negatywna przygoda z obsługa solarium,może zaczne od początku:
Solarium do którego zawsze chodzę jest na kilka dni zamknięte,trwają jakieś prace remontowe więc wybrałem się do innego salonu.Wchodzę,wnętrze naprawdę robi wrażenie,rozglądam się,czyściutko,ładnie pachnie,delikatna muzyczka w tle.Podchodzi do mnie pani z obsługi i pyta czego sobie życzę więc mówię że 12 minutek na łóżku o średniej mocy lamp oraz jakiś kosmetyk z bronzerem i tu.............pani sprawia wrażenie jak by nie wiedziała totalnie nic o tym co ma na półce.Saszetek cała masa,różnych firm.0 jakiegokolwiek dialogu między nami w tej sprawie,wreszcie poprosiłem o pokazanie bliżej kilku i wybrałem sam.Pani zadowolona skasowała mnie za kosmetyk i usługe oraz odprowadziła pod drzwi kabiny.
Rodzi się pytanie:czy nikt nie szkoli swoich pracowników odnośnie kosmetyków,które,jakie,dla kogo,z jakim efektem?Czy jest gdzieś w tym kraju choć jeden salon w którym profesionalna obsługa to standart?Nie wymagam przecież zbyt wiele,nie udaję ważniaka z dycha w kieszeni,podchodze do obsługi jak do ludzi z branży,z kulturą,humorem wymagając jednego zdania porady ale widać nawet takie wymagania to za dużo.
maksymilian
 
Posty: 24
Dołączenie: Sob Mar 31, 2007 3:53 pm
Miejscowość: Elbląg

Re: Obsługa i kosmetyki

Postprzez Angelina w Nie Maj 13, 2007 4:39 pm

Czy jest gdzieś w tym kraju choć jeden salon w którym profesionalna obsługa to standart?Nie wymagam przecież zbyt wiele,nie udaję ważniaka z dycha w kieszeni,podchodze do obsługi jak do ludzi z branży,z kulturą,humorem wymagając jednego zdania porady ale widać nawet takie wymagania to za dużo.[/quote],


Zapraszam do Opola do salonów Sun line tutaj znajdziesz odpowiedz na kazde pytanie z braznży.Nie tylko odnosnie kosmetyków czy mocy lamp ale o suplementach typu Bronz Age, współczynnikach lamp.Tutaj "drogi" jest tylko klient dbaja o każdy szczegół zapytają nawet czy nie zazywasz jakiegos antybiotyku bo może nastąpić tzw. fotouczulenie.A nawiasem mówiac gorąco Ci współczuje że trafiłeś na tak niekompetentną obsługe u siebie.
Angelina
 
Posty: 10
Dołączenie: Czw Lip 20, 2006 2:56 pm

Postprzez admin w Pon Maj 14, 2007 2:59 pm

No proszę ktos robi tu reklamke salonów z Opola i to chyba nawet naszych firmowych. Nie będę wymazywał tych zdanie bo są one jak najbardziej prawdziwe. Sam uczyłem personel i gwarantuję jego profesjonalizm.
admin
Site Admin
 
Posty: 1213
Dołączenie: Czw Wrz 16, 2004 4:42 pm
Miejscowość: Zabrze

Postprzez sol2000 w Wto Maj 15, 2007 8:42 am

szkoli się pracowników - to w odpowiedzi na pytanie Maksymiliana. Ale szkolenie szkoleniu nie jest równe.Często jest prowadzone przez właściciela bądź dłuższego stażem pracownika i trwa ok 15-20 min. A wygląda mniej więcej tak: tu są łóżka włącza się je tak i tak a tu masz ulotki od kosmetyków to w domu poczytaj.
Dla nowego pracownika trzeba poświęcić kilka dni, a najlepiej jest co jakiś czas zrobić mu test. Właśnie szykuję coś takiego swojemu pracownikowi :)
Solarium 2000
Cedyńska 4 Szczecin
442 50 73
sol2000
 
Posty: 428
Dołączenie: Pon Sie 21, 2006 1:08 pm
Miejscowość: Szczecin

Postprzez admin w Wto Maj 15, 2007 8:47 pm

Pisząc szkolenie mam na myśli kilka godzin wykładu a nawet warsztatów. Obsługa i prezentacja urządzeń to raczej nie szkolenie.
admin
Site Admin
 
Posty: 1213
Dołączenie: Czw Wrz 16, 2004 4:42 pm
Miejscowość: Zabrze

Postprzez sol2000 w Śro Maj 16, 2007 8:50 am

pewnie że nie jest, ale tak to co poniektórzy traktują
Solarium 2000
Cedyńska 4 Szczecin
442 50 73
sol2000
 
Posty: 428
Dołączenie: Pon Sie 21, 2006 1:08 pm
Miejscowość: Szczecin

Postprzez admin w Śro Maj 16, 2007 9:53 am

Może dojdzie do tego, że klienci supermarketu będą dostawać certyfikat ze szkolenia obsługi wózka na zakupy. No w końcu musieli go odszukać, włożyć monetę i to nie każdą a potem kierować nim przez cały sklep aż do kasy, to duże osiągnięcie...
admin
Site Admin
 
Posty: 1213
Dołączenie: Czw Wrz 16, 2004 4:42 pm
Miejscowość: Zabrze

Postprzez darfa w Śro Maj 16, 2007 11:39 am

Tak szkolenia pracownikow to bardzo wazna rzecz , sam prowadze male solarium oraz sprzedaje kosmetyki naszej znanej polskiej firmy ktora co jakis czas wykonuje bezplatnie szkolenia z ich produktow. Uwazam ze takie szkolenia nie tylko pomagaja w sprzedazy ale personel nabiera wiedzy o procesie opalania i produktach. MOzliwe ze ten salon nie byl przeszkolony lub mial tyle roznych produktow wszelakich firm ze personel sie pogubil.
darfa
 
Posty: 40
Dołączenie: Czw Gru 28, 2006 1:32 pm
Miejscowość: slask


Powróć do Usługi solarium

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron